Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Eindhoven

logo Variva

085 90 22 955

info@variva.nl

5 locaties

logo Variva

Voorwaarden

Goede begeleiding

Ik heb veel geleerd bij Variva. Door de goede begeleiding van alle docenten heb ik mijn diploma behaald met een prachtig eindresultaat! Het was een jaar van hard werken. Gelukkig gebeurde dit in een ontspanne gezellige sfeer. Als student ervaarde ik dat de docenten naast me stonden.De opleiding bij Variva is van hoog niveau.

Corina Boerefijn

Onderwijsassistent

5.0
2016-03-14T15:19:08+00:00

Corina Boerefijn

Onderwijsassistent

Ik heb veel geleerd bij Variva. Door de goede begeleiding van alle docenten heb ik mijn diploma behaald met een prachtig eindresultaat! Het was een jaar van hard werken. Gelukkig gebeurde dit in een ontspanne gezellige sfeer. Als student ervaarde ik dat de docenten naast me stonden.De opleiding bij Variva is van hoog niveau.

Praktijkgericht

Al ruim 3,5 jaar ben ik werkzaam als conciërge. Daarnaast heb ik in acht maanden mijn diploma tot facilitair medewerker / conciërge bij Variva behaald. De lessen zijn erg divers, leerzaam maar vooral praktijkgericht. Wat ik in de les geleerd heb, pas ik nu nog steeds toe in de praktijk. Zo heb ik er plezier van, maar de school waar ik werk ook!

Jaimy Lukassen

Facilitair werk / congiërge

5.0
2018-05-14T17:30:29+00:00

Jaimy Lukassen

Facilitair werk / congiërge

Al ruim 3,5 jaar ben ik werkzaam als conciërge. Daarnaast heb ik in acht maanden mijn diploma tot facilitair medewerker / conciërge bij Variva behaald. De lessen zijn erg divers, leerzaam maar vooral praktijkgericht. Wat ik in de les geleerd heb, pas ik nu nog steeds toe in de praktijk. Zo heb ik er plezier van, maar de school waar ik werk […]
5.0
2

Algemene voorwaarden:

Variva is aangesloten bij de NRTO (Nederlandse Raad voor Training en opleiding) en hanteert de Algemene voorwaarden Consumenten NRTO

Daarnaast zijn voor MBO studenten de algemene voorwaarden bij aanmelden van Variva van toepassing.

Voor diensten die Variva verricht voor scholen en instellingen sluit zij zich aan bij de Algemene Voorwaarden NRTO Beroep en Bedrijf

Gedragscode:

Variva onderschrijft de Gedragscode Consumenten van de NRTO als ook de Gedragscode Beroep en Bedrijf

Klachten:

Variva hecht aan een duidelijke en transparante afhandeling van eventuele klachten en is, als lid van de NRTO, aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie Consumentenzaken. Een eventuele klacht wordt, na bevestiging van ontvangst, binnen twee weken gemotiveerd beantwoord. Indien het doorlopen van de interne klachtenprocedure niet tot een oplossing leidt kan een beroep worden gedaan op deze geschillencommissie.